• با توجه به توضیحات ارائه شده در صفحه ی هر محصول، زمان تحویل محصولات فیزیکی از لحظه ی ثبت سفارش بین 3 تا 14 روز می باشد. (پست سفارشی)
  • همانطور که در صفحه ی محصولات بیان شده، در صورت اشکال علمی به هر محصول فصیحان تمام هزینه ی پرداخت شده بعد از مراجعه ی شما به ادمین کانال ایتا و دریافت شماره کارت شما از سمت ادمین حداکثر طی 48 ساعت کاری عودت داده می شود و این همان ضمانت محصول می باشد.
  • برای اعلام عدم رضایت و اشکال علمی به هر محصول از طریق این لینک با پشتیبان در ایتا مرتبط شوید.
  • در صورت خریداری محصول فیزیکی و وجود مشکل در محصول یا نارضایتی علمی شما، می توانید به ادمین ایتا مراجعه کنید و محصول را عودت دهید و مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید؛ لازم به ذکر است هزینه ی پست در فرض مذکور به عهده ی مجموعه ی فصیحان می باشد.
  • بعد از اینکه پول پرداختی شما به شما عودت شد، خدمات مربوط از حساب شما حذف خواهد شد.
  • برای عودت مبلغ لازم است شماره کارت خود را همراه با علت نارضایتی به ادمین ایتا اعلام بفرمایید.
  • ساعات پاسخگویی ادمین ها، به جز روزهای تعطیل، ساعت 12 تا 22 می باشد.
  • نحوه ی پشتیبانی و خدمات پس از فروش هر محصول به صورت عمومی از طریق برنامه ی ایتا و بعد نهایی شدن خرید شما می باشد. در صورت وجود مغایرت در روش پشتیبانی، در صفحه ی همان محصول توضیح داده خواهد شد.
  • اطلاعات شخصی شما جهت دسترسی شما به محصول مورد نظر و ارسال مرسوله برای شما می باشد؛ لذا اطلاعات شما در نزد فصیحان محافظت می شود و هیچ استفاده دیگری ندارد.